Циліндр зчеплення робочий ASHIKA 85-0K-K20
656 грн.
630 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- ASHIKA (Італія)
- Каталоговий номер
- 85-0K-K20
- Схемы
- смотреть →
- ∅ отвору 1 [мм]
- 21
- Відстань між отворами кріплення [мм]
- 22
- Внутрішнє різьба [мм]
- 8.5
- Кількість різьбових отворів
- 1
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Hyundai: Accent, I20, I30, I40, Tucson, Veloster
- - KIA: Ceed, Pro Ceed, Rio
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Робочий циліндр зчеплення
Про виробника ASHIKA
►Ashika - це одна з марок, що входять до складу італійського виробника Japanparts. Її асортимент орієнтований на автомобілі з Кореї, Індії, Японії та США. Всі запчастини під цим брендом поставляються на вторинний ринок, і виробники автомобілів не використовують їх на конвеєрних лініях складання.
✍️️Лінійка продукції Ashika охоплює різні деталі двигуна (колінвали, піддони картерів, шатуни, блоки циліндрів), практично всі компоненти автомобільної електрики, фільтри, елементи гальмівної системи, а також комплектуючі підвіски - вузли рульового механізму, важелі, тяги, амортизатори, стійки і пружини. Споживачі високо оцінили якість гальмівних систем, повітряних фільтрів і деталей підвіски. Гумові компоненти також користуються хорошою репутацією. Однак, опори двигуна, підшипники і датчики часто стають об'єктом негативних відгуків.
⚙️Незважаючи на те, що Ashika позиціонується як виробник з низькою вартістю, якість їхніх запчастин завжди перебуває вище середнього рівня. Часто цей бренд порівнюють з Japko - ціни приблизно однакові, але якість у Ashika зазвичай краща. Відсоток браку і підробки продукції вкрай низький.
У разі неправильного підбору запчастини гарантуємо обмін або повернення
На наших складах більше 100 тис. запчастин в наявності
Надаємо лише оригінальну продукцію перевірених виробників
Для постійних клієнтів маємо знижкову систему та спеціальні пропозиції
Аналоги "85-0K-K20 ASHIKA":
- Артикул:
- 512 0123 10
- LuK
- Німеччина
- Артикул:
- ADG03644
- BLUE PRINT
- Великобританія
Необхідна кількість: 1
- Артикул:
- 3138
- LPR
- Італія
Відстань між отворами кріплення [мм]: 22
Для артикула №: 3138
Розмір різьби: 10 x 1
Матеріал: Чавун
- Артикул:
- 85K20
- JAPKO
- Італія
Відстань між отворами кріплення [мм]: 22
Внутрішнє різьба [мм]: 8.5
Кількість різьбових отворів: 1
- Артикул:
- PRC-34
- Valeo
- Франція
- Артикул:
- HCMLA-012
- PARTS-MALL
- Корея
Применяемость по схемам
CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL
(Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - KAPPA)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - U2) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - GAMMA) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(АКП: MANUAL T/M - 5 SPEED 2WD) |
|
||
Вилка выключения сцепления-MANUAL
([0091A5] ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - NU) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA) |
|
||
Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02)
(Рабочий объем двигателя: 1400 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02) (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - MPI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1400 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - MPI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (01/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) Вилка выключения сцепления-MANUAL (02/02) (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - U2)(Двигатель: DOHC - TCI/GDI)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) |
|
||
Вилка выключения сцепления-MANUAL
(Рабочий объем двигателя: 2000 CC - NU) Вилка выключения сцепления-MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(Двигатель: DOHC - MPI) |
|
||
CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL
(Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(АКП: MANUAL T/M - 5 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - THETA 2)(АКП: MANUAL T/M - 5 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - THETA 2)(АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) |
|
||
CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL
(АКП: MANUAL T/M - 5 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (01/02) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (02/02) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) |
|
||
ВЕДУЩИЙ МОСТ ТРАНСМИССИИ (РУЧНАЯ)
([0091A5] ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG) CLUTCH & RELEASE FORK - MANUAL (Рабочий объем двигателя: 1600 CC - GAMMA) ВЕДУЩИЙ МОСТ ТРАНСМИССИИ (РУЧНАЯ) (Рабочий объем двигателя: 2000 CC - NU) ВЕДУЩИЙ МОСТ ТРАНСМИССИИ (РУЧНАЯ) ([0091A5] ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG) |
|